0 Πατριάρχης κάνει πεζοπορία στο Παλαιόκαστρο Ίμβρου

24/08/2018 - 16:37

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2018, ένα όμορφο και δροσερό πρωινό ξεκινήσαμε Ίμβριοι από τα χωριά του νησιού με προορισμό το Σχοινούδι.

Στον πλάτανο του χωριού  στις 7 το πρωί περιμέναμε τον Παναγιώτατο  Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο

Είχε από καιρό εκφράσει την επιθυμία να επισκεφθεί την περιοχή τουΠαλαιοκάστρου και τα τοπικά ξωκλήσια.

Σήμερα λοιπόν μια αρκετά μεγάλη παρέα Ιμβρίων θα τον συνοδέψουμε στις ξωμεριές αυτές.

Στην αρχή πήραμε τα αυτοκίνητα και αφού διασχίσαμε το Χάλακα (συνοικία του Σχοινουδίου) µέσα από τα ερείπια παλιών και δοξασμένων αρχοντικών, πλησιάσαμε το πρώτο ξωκκλήσι του προορισμού μας.

Ο δρόμος για την Αγία Τριάδα δύσβατος και έτσι αφήσαμε τα αυτοκίνητα για να συνεχίσουμε πεζοπορώντας.

Μετά από λίγο φτάσαμε στο φιλόξενο προαύλιο της Αγίας Τριάδας.

Πρώτος διέσχισε την είσοδο ο Παναγιώτατος.

Αφού άναψε ένα κερί έψαλε ένα απολυτίκιο και στη συνέχεια αφού επισκέφθηκε το ιερό αναχωρήσαμε για τον επόμενο σταθμό μας.

Το ξωκλήσι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου με αρκετούς απο τους συνοδοιπόρους του Παναγιωτάτου

Και εδώ το ίδιο τελετουργικό όπως και πριν.

Τα δυο αυτά ξωκλήσια ήταν άριστα συντηρημένα και εξοπλισμένα

Συνεχίσαμε την πορεία μας σε ένα δύσκολο μα και ταυτόχρονα μαγευτικό τοπίο.
Το πρωινό της Δευτέρας ήταν δροσερό με υπέροχα κάτασπρα σύννεφα να μας συνοδεύουν σε όλη τη διαδρομή.

Ο Παναγιώτατος συχνά σταματούσε για να αφουγκραστεί και να νοιώσει την ομορφιά της άγριας φύσης τής Ίμβριας γης.

Ήταν πολύ ευδιάθετος και έδειχνε να απολαμβάνει την υπέροχη αυτή βόλτα σε μία από τις ομορφότερες και ξεχωριστές περιοχές της Ίμβρου.

Συνεχίσαμε την πορεία μας για τα δύο τελευταία ξωκλήσια που βρίσκονται κυριολεκτικά κάτω από το Παλαιόκαστρο που διατηρεί ακόμη πολλά από τα χαρακτηριστικά ενός κάστρου.

Η Παναγία η Πλακωτή που ανακαινίζεται με τη φροντίδα του κ. Γεωργίου Χριστοφορίδη από το Σχοινούδι όπως και ο Άγιος Κωνσταντίνος στη συνέχεια.

Αναμνηστικές φωτογραφίες με φόντο το Παλιόκαστρο που δεσπόζει όχι μόνο στην περιοχή αλλά και σε όλη τη Νοτιοδυτική Ιμβρο.

Ο Παναγιώτατος που διασχίζει τμήμα της διαδρομής προς τον Άγιο Κωνσταντίνο με το γαϊδουράκι

Ο Πατριάρχης ψάλει το Χριστός Ανέστη και αιτιολογεί γιατί το κάνει

Το πέρας της μακρινής  πεζοπορίας είναι στο ξωκλήσι του Αγίου Κωνσταντίνου.

Ολιγόλεπτη ανάπαυση απολαμβάνοντας το μεγαλείο του τόπου πριν το ταξίδι της επιστροφής.

Όταν η ματιά και ο νους μαγεύονται από το μεγαλείο της φύσης, τα λόγια είναι περιττά και μένεις αποσβολωμένος να θαυμάζεις, να ρουφάς κάθε εικόνα που απλόχερα σου προσφέρεται απ την Ίμβρια γη...

Ήταν μία ξεχωριστή ημέρα και εμπειρία η πεζοπορία σε αυτό το άγριο αυθεντικό περιβάλλον της Ιμβριας γης περπατώντας δίπλα στον συμπατριώτη μας  Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο τον Ίμβριο, θα μας μείνει αξέχαστη.