Back to top

Το ελληνορθόδοξο "τουριστικό προϊόν" της Τουρκίας

16/01/2020 - 10:21

Τηρώντας την «παράδοση» των τελευταίων ετών η Τουρκία εξακολουθεί να «πουλά» Ορθοδοξία και Ελληνισμό, προκειμένου να προσελκύσει τουρίστες. Τα ελληνορθόδοξα μνημεία αποτελούν το «βασικό τουριστικό» προϊόν της γείτονος χώρα, η οποία όχι μόνο τα προβάλει σε κάθε ευκαιρία, αλλά και επισπεύδει τις εργασίες αποκατάστασής τους προκειμένου να είναι προσβάσιμα σε περισσότερο κόσμο.

«Δυνατό χαρτί» στον τουριστικό προγραμματισμό της για το 2020 αποτελεί η Παναγία η Σουμελά στον Πόντο, με τον επικεφαλής της διεύθυνσης Πολιτισμού και Τουρισμού της Τραπεζούντας Αλί Αϊβάζογλου, να παρακολουθεί από κοντά τις εργασίες. Και μάλιστα συστάθηκε ειδική επιτροπή που επιβλέπει την πορεία του έργου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ